Oświadczenie gwarancyjne - Holivica Pochłaniacz V3
§1 Definicje
- Kupujący — pierwotny nabywca Produktu.
- Produkt — artykuł "Holivica V3 — Mobilny Pochłaniacz pyłu z możliwością ładowania".
- Gwarant — sklep internetowy "Holivica" prowadzony „HOLIVICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ”, ul. Henryka Wolińskiego 24A/50, 20-491 Lublin, NIP 9462738041, Regon 52799718100000.
- Terytorium — Rzeczpospolita Polska.
§2 Strony i zakres gwarancji
- Gwarancja udzielona wyłącznie dla pierwotnego nabywcy Produktu (Kupujący).
- Produktem objętym gwarancją jest artykuł ”Holivica V3 - Mobilny Pochłaniacz pyłu z możliwością ładowania”.
- Gwarantem jest sklep internetowy “Holivica”.
- Gwarancja obowiązuje i jest stosowana wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
§3 Okres gwarancji
- Czas trwania gwarancji — 2 lata od daty sprzedaży Produktu.
- Produkt musi być kupiony przez stronę holivica.pl
- Ujawnione w czasie trwania gwarancji wady będą usuwane w terminach nie dłuższych niż 30 dni roboczych od daty przyjęcia reklamowanego Produktu do adresu Gwaranta.
§4 Warunki gwarancji
- Niniejszą gwarancją objęte są usterki Produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
- Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest:
- ważnego dowodu zakupu Produktu lub karty gwarancyjnej,
- wadliwego Produktu.
- Gwarancja nie obejmuje:
- Produktów z uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi nie z winy Gwaranta,
- Produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania,
- Produktów z uszkodzeniami powstałymi podczas transportu,
- naturalnego zużycia elementów Produktu, takich jak materiały eksploracyjne, zużycie powierzchni Produktu, filtrów.
- Produktów stosowanych bez wymiany filtra lub zanieczyszczone produkty.
- Gwarant ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
- Stwierdzenia sprzeczności między danymi wynikającymi z dokumentów, a znajdujących się na produkcie.
- Dokonania napraw lub zmian konstrukcyjnych Produktu poza obsług Gwaranta.
- Zastosowaniem części eksploatacyjnych (bezpieczników, filtrów, zasilaczy zewnętrznych itp.) niezgodnych ze stosowanymi dla Produktu przez producenta.
- Stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego.
- Uszkodzenia spowodowane przez zdarzenia losowe (wyładowania atmosferyczne, zalania itp.)
- Odmowa wykonania przez Gwaranta naprawy gwarancyjnej na zasadach zawartych w punkcie 4 warunków gwarancji jest równoznaczna z utratą praw gwarancyjnych, chyba że Gwarant stwierdzi inaczej.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia nieodpowiedniego użytkowania, Kupującemu może zostać odmówiona gwarancja. Uzasadnione podejrzenia obejmują, ale nie ograniczają się do:
- Wysłanie Produktu z nieodpowiednim zasilaczem.
- Wysłanie Produktu z nieodpowiednim zasilaczem we wcześniejszej sprawie reklamacji.
- Wysłanie Produktu bez zasilacza, bądź niemożliwość jego wysłania.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Reklamujący ma obowiązek dostarczyć sprzęt do sprzedającego w oryginalnym opakowaniu fabrycznym na swój koszt. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym.
- Osoba reklamująca jest zobowiązana przesłać urządzenie do sprzedawcy we fabrycznym opakowaniu, pokrywając koszty przesyłki. W przypadku uszkodzeń wynikających z niewystarczającego zabezpieczenia przesyłki, naprawy nie będą objęte gwarancją.
- Wady ujawnione w tym czasie zostaną naprawione bez opłat w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia przez klienta. Koszty przesyłki naprawionego urządzenia ponosi gwarant.
- Gwarant zobowiązuje się najpierw usunąć wadę poprzez naprawę urządzenia. Kupujący ma prawo do wymiany sprzętu na nowy tylko w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia oraz gdy w okresie gwarancji trzykrotnie przeprowadzano naprawy, a urządzenie wciąż wykazuje wady uniemożliwiające prawidłowe użytkowanie. Jeśli wystąpią przesłanki do wymiany sprzętu na nowy, lecz wystąpią przeszkody uniemożliwiające wymianę, np. brak dostępności urządzenia, gwarant zwróci klientowi wpłaconą kwotę.
- W przypadku, gdy zwrócony Produkt okazuje się nie wadliwy, Kupujący ponosi koszt wysyłki zwrotnej wynoszący 18 zł.